ПриходькоВ.М.Моніторинг якості освіти і
виховної діяльності навчального закладу – Харків,Основа: Тріада+, 2007.– 144 с.
Ця книга допоможе
зрозуміти сутність, мету, завдання, принципи, функції, основні базові дефінції
моніторингу і усвідомити неможливе використання його чудового потенціалу в
управлінні якістю освіти та виховання. Особлива увага приділена вивченню
особистості школяра, ефективності виховної роботи.
Приходько В.М. Парадигми моніторингу якості освіти і педагогічного процесу
(у запитаннях і відповідях) – Харків: Основа,2010. – 192 с.
У книзі у
доступній формі запропоновані відповіді на запитання щодо
теоретико-методологічних та практико-методичних засад моніторингу якості освіти
і педагогічного процесу, упорядкування того, чим у дійсності є моніторинг, для
чого він може бути використаний, коли й у якій мірі він може застосовуватися,
хто зможе застосовувати його ефективно і хто – ні.
Приходько В.М., Лук’янчук Е.А., Бабкова О.О., Павлова С.О. Результати
проведення зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників
загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області у 2009 році –
Запоріжжя, 2009. – 119 с.
У збірнику
представлено статистичні результати проведення зовнівшнього незалежного
оцінювання у Запорізькій області в 2009 році. Рекомендується широкому колу
педагогічних працівників та менеджерів освітніх закладів, методичних служб, а
також всім, хто займається проблемами моніторингу якості освіти та зовнішнього
тестування.
Приходько В.М., Тараненко В.В., Петрикевич О.М.,
Вєрозубова Л.Б. Впровадження моніторингу якості освіти у загальноосвітніх
закладах Запорізької області (для педагогічних працівників та менеджерів
освітніх закладів) – Запоріжжя, 2006. – 52 с.
У довіднику
представлено нормативно-правова база впровадження моніторингу якості освіти у
Запорізькій області. Рекомендується широкому колу педагогічних працівників та
менеджерів освітніх закладів, а також всім, хто займається проблемами
моніторингу якості освіти.
Приходько В.М. Кваліметричний підхід до моніторингу якості освіти
загальноосвітнього навчального закладу
Науково-методичний журнал «Управління школою» - №28 – жовтень 2009 р.
У статті
представлено модель моніторингу якості освіти, зокрема управлінської
діяльності, на основі впровадження кваліметричного підходу до оцінювання
процесів та результатів освітньої діяльності.Автором проаналізованостан розробки проблеми в сучасній теорії
управління освітою та розроблено базову кваліметричну модель оцінки
діяльностіЗНЗ та показники оцінки
ефективності управлінської діяльності.
Приходько В.М.Методичне забезпечення
підготовки фахівців у
системі післядипломної
педагогічної освіти до
проведення
моніторингових досліджень
Журнал «Вісник ТІМО» - № 2 - 2010
Метапропонованої статті — глибше усвідомити
роль методичного забезпечення в підготовці
фахів-
ців до здійснення моніторингу якості
освіти загаль-
ноосвітнього навчального закладу, виявити
і най-
більш повно використовувати наявні в
навчальних
структурах системи можливості й резерви,
виді-
лити найбільш суттєві чинники, що
безпосередньо
впливають на його поліпшення.
Приходько В.М.
Моніторингові дослідження
якості освіти — нова
навчальна і наукова
дисципліна у післядипломній освіті
Журнал «Вісник ТІМО» - № 5 - 2009
Метою статті є
акцентуалізація уваги на основних наукових термінах і поняттях, які
складатимуть основу нової навчальноїі
наукової дисципліни, та вироблення пропозицій щодо програми спецкурсу.