Приветствую Вас, Гость Вторник, 23.04.2024, 20:51
RSS

Меню сайта

Форма входа

Категории раздела
Статьи [6]

Поиск

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 84

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

     Каталог статей 
    Главная » Статьи » Статьи

    Звіт по результатах проведення моніторингу якості загальноосвітньої підготовки у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації

    На підставі наказів Міністерства освіти і науки України від 04.02.2010 р. №72 «Про заходи щодо підвищення якості підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації», обласного управління освіти і науки від 16.03.2010 р. №156 «Про проведення моніторингу якості загальноосвітньої підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації» в термін з 19 по 30 квітня 2010 року обласним науково-методичним центром моніторингових досліджень якості освіти було проведено моніторингове дослідження якості загальноосвітньої підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Запорізької області. В дослідженні взяли участь 26 вищих навчальних закладів регіону, що здійснюють надання повної загальної середньої освіти (3 академічні групи від кожного навчального закладу).

    Метою моніторингових досліджень стало визначення рівня досягнень  майбутніх фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста з української мови, історії України, алгебри.

    Об'єктом було обрано якість освіти студентів першого курсу, які вивчають предмети загальноосвітнього напрямку.

    Дослідження проводилось за єдиним інструментарієм, розробленим методистами ЗОІППО шляхом контрольних зрізів. Особливістю запропонованих контрольних робіт було те, що вони  мали тестовий характер. Останнє обумовлено тим, що тестові завдання характеризуються технологічністю, науковою обумовленістю, широтою, глибиною й вірогідною точністю знань, що перевіряються. Такий тип завдань було обрано тому, що з методичної точки зору способи дій при виконанні цих завдань повинні бути знайомі студентам.

    Технологічний пакет дослідження складався з наступних матеріалів:

    -         інструкція для викладача щодо процедури проведення;

    -         тестові контрольні роботи;

    -         схема звіту за результатами;

    -         таблиці правильних відповідей;

    -         шкала оцінювання.


    Повний текст статті

    Категория: Статьи | Добавил: integracija (30.06.2010) | Автор: В.М.Приходько
    Просмотров: 974 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Бесплатный хостинг uCoz
    Copyright MyCorp © 2024