Приходько В.М. Моніторинг якості освіти і
виховної діяльності навчального закладу – Харків, Основа: Тріада+, 2007.– 144 с. Ця книга допоможе
зрозуміти сутність, мету, завдання, принципи, функції, основні базові дефінції
моніторингу і усвідомити неможливе використання його чудового потенціалу в
управлінні якістю освіти та виховання. Особлива увага приділена вивченню
особистості школяра, ефективності виховної роботи. | |||
Приходько В.М. Парадигми моніторингу якості освіти і педагогічного процесу
(у запитаннях і відповідях) – Харків: Основа,
2010. – 192 с. У книзі у
доступній формі запропоновані відповіді на запитання щодо
теоретико-методологічних та практико-методичних засад моніторингу якості освіти
і педагогічного процесу, упорядкування того, чим у дійсності є моніторинг, для
чого він може бути використаний, коли й у якій мірі він може застосовуватися,
хто зможе застосовувати його ефективно і хто – ні. | |||
Приходько В.М., Лук’янчук Е.А., Бабкова О.О., Павлова С.О. Результати
проведення зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників
загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області у 2009 році –
Запоріжжя, 2009. – 119 с. У збірнику
представлено статистичні результати проведення зовнівшнього незалежного
оцінювання у Запорізькій області в 2009 році. Рекомендується широкому колу
педагогічних працівників та менеджерів освітніх закладів, методичних служб, а
також всім, хто займається проблемами моніторингу якості освіти та зовнішнього
тестування. | |||
Приходько В.М., Тараненко В.В., Петрикевич О.М.,
Вєрозубова Л.Б. Впровадження моніторингу якості освіти у загальноосвітніх
закладах Запорізької області (для педагогічних працівників та менеджерів
освітніх закладів) – Запоріжжя, 2006. – 52 с. У довіднику
представлено нормативно-правова база впровадження моніторингу якості освіти у
Запорізькій області. Рекомендується широкому колу педагогічних працівників та
менеджерів освітніх закладів, а також всім, хто займається проблемами
моніторингу якості освіти. | |||
Приходько В.М. Кваліметричний підхід до моніторингу якості освіти
загальноосвітнього навчального закладу |
| ||
Приходько В.М. Методичне забезпечення підготовки фахівців у
системі післядипломної педагогічної освіти до
проведення моніторингових досліджень |
Мета пропонованої статті — глибше усвідомити роль методичного забезпечення в підготовці
фахів- ців до здійснення моніторингу якості
освіти загаль- ноосвітнього навчального закладу, виявити
і най- більш повно використовувати наявні в
навчальних структурах системи можливості й резерви,
виді- лити найбільш суттєві чинники, що
безпосередньо | ||
Приходько В.М. Моніторингові дослідження якості освіти — нова
навчальна і наукова дисципліна у післядипломній освіті |
Метою статті є
акцентуалізація уваги на основних наукових термінах і поняттях, які
складатимуть основу нової навчальної і
наукової дисципліни, та вироблення пропозицій щодо програми спецкурсу. | ||