З метою забезпечення державних
гарантій доступності дошкільної освіти, удосконалення системи управління нею,
надання всім учасникам освітнього процесу та широким колам громадськості
інформації про стан дошкільної освіти з квітня 2008 року по червень 2010 року
відповідно наказу Міністерства освіти і науки України № 309 від 11.04.2008р, було
проведено моніторинґове дослідження стану дошкільної освіти в Україні.
Основними цілями
моніторинґу й оцінки стану дошкільної освіти в Україні є: збір та узагальнення
інформації стосовно ефективності роботи системи дошкільної освіти; відстеження
динаміки розвитку системи дошкільної освіти; розробка рекомендацій відносно
вдосконалення роботи системи дошкільної освіти.
Моніторинґ стану дошкільної
освіти України проводився на основі єдиних методик та інструментарію,
розроблених фахівцями Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН
України.
Інформація, отримана
за допомогою моніторинґу, буде використана для:
- виявлення позитивних
аспектів щодо стану дошкільної освіти й тих, що потребують змін;
- визначення явних
недоліків з метою проведення корекційних дій;
- з'ясування поточних
потреб (кадрове, методичне й наукове забезпечення освітньої діяльності).